Gynekomasti
Nytt svar
|
Michael - Skrivet: 2007-10-14 20:49:38
|
| Någon med erfarenhet om förstorade bröstkörtlar hos män? De här såkallade "puffynippsen". Var i Sverige? Helst i Skåneregionen (dock inte hos våldtäktsmannen i malmö, inte för att jag är rädd ;-)) Undrar också vad priset ligger på? Kanske bäst att vända sig till någon läkare?) Hoppas ni förstår.. |
|
Oscar - Skrivet: 2008-05-23 14:39:44
|
| Jag hade gynekomasti, från puberteten, som aldrig ville försvinna. Vilket ju var väldigt plågsamt. Jag besökte vårdcentralen för att se ifall de kunde göra något, men som väntat fanns det i princip ingen hjälp att få. Om jag minns rätt från vad de sa så var det bara ett sjukhus i Sverige, typ i Huddinge eller nåt, som gjorde dessa operationer och att man fick skriva upp sig i någon milslång kö. Samtidigt avrådde de från det och menade att gynekomastin skulle gå över. Istället började jag kolla runt med olika plastikkirurger i Göteborg (eftersom det är där jag bor), men de tog helt sjuka priser för det, hittade ingen som tog mindre än 50 000. Tillslut hittade jag nån liten privat mottagning i en lägenhet bakom Domkyrkan där jag fick en operationstid nästan direkt (endast några veckors väntetid) och fick en jättesmidig operation av en trevlig gubbe som hette Kalif eller nåt sånt. Varje gång jag frågade vad det skulle kosta så skrattade han bara och skrek "Ingenting!!!". Vilket till min stora lättnad visade sig vara sant också, de skickade räkningen till landstinget. "CityKirurgen" i göteborg fixar biffen. Kanske finns nåt liknande som är anslutet till landstinget i Skåne? |
|
peter - Skrivet: 2008-06-05 20:09:03
|
| hejsan oscar jag blev lite nyfiken med de där vi skickar räkningen till landstinget hur gick det till? |
1
Tillbaka
 |
 |
 |
| |
Forum - 5 senaste inläggen
|
|
|
|
 |